Klachten
We vinden het in eerste instantie al vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Klantenservice staat bij ons hoog op het lijstje. Wij verkopen al meer dan 30 jaar groente en fruit, maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard gaan we dit zo snel en zo goed als mogelijk is herstellen. We proberen je hier zo goed mogelijk te vertellen hoe we dat willen doen:
1. Maak je klacht aan ons kenbaar
Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen.
2. Wij handel snel, net zoals we dat met onze groente en fruit doen
Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen houden we het graag persoonlijk. Dit doen we graag door gebruik te maken van Whatsapp, dat is sneller dan email en geduldiger dan een telefoon. Een oplossing komt er altijd! Wij nemen jouw klacht heel serieus. Mailen kan natuurlijk ook info@onzeinkoper.nl
3. Oplossing
Wij zorgen er voor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden daar kun je van op aan!
4. Klant
De klant staat bij ons op nummer 2! (sorry, maar de komkommers en hun vriendjes staan op nummer 1) Wij willen dan ook niets liever dan een tevreden klant voor nu en de toekomst!